Grupul Renault se pregăteşte să lanseze un nou model Duster la Salonul Auto de la Frankfurt, care va avea loc în septembrie, în contextul în care marca românească se bucură de un mare succes în străinătate, a declarat Yves Caracatzanis, CEO al Renault România. 
"Este foarte important atât pentru România, cât şi pentru grupul Renault. Dacia este o marcă fiabilă, abordabilă şi modernă. Dacia este vândută în 44 de ţări. De fiecare dată când este vândută o maşină în afara României este foarte bine pentru imaginea României, pentru că arată ce pot face românii, atât în sectorul auto, cât şi în alte sectoare", a spus Caracatzanis.
Reprezentanţii companiei au precizat că nu este vorba despre un facelift, ci despre o nouă versiune a modelului Duster, în contexul în care maşina produsă în România se bucură de un mare succes în ţările din vestul Europei.
La începutul acestei luni, compania a inclus în oferta modelului Duster o cutie automată de viteze.
În ianuarie, Dacia a anunţat că a vândut, anul trecut, peste 584.000 de vehicule şi a atins un nou record pe pieţele externe, cu peste 545.000 de unităţi comercializate.