Vânzările de autoturisme din Germania au scăzut în luna noiembrie, ca urmare a dezechilibrului produs pe segmentul de automobile electrice. La fel ca toate mărcile, Spring a pierdut aproape jumătate din vânzările pe care le înregistra în urmă cu un an. Germania a cunoscut un declin neașteptat pe piața de autoturisme în luna noiembrie, însă procentul de scădere de 5,7% a fost generat, de fapt, de automobilele electrice. Cauza nu este foarte clară, însă poate fi pusă pe seama schimbărilor numeroase de legislație, care a micșorat subvenția acordată atât la începutul anului 2023, cât și de la 1 septembrie (pentru companii).  În total, au fost înmatriculate 44.942 autoturisme electrice, pe această piață, volumul fiind mai mic cu 22,5% față de cel de anul trecut, ceea ce reprezintă o pierdere de peste 13.000 de vehicule. Numărul se apropie foarte mult de scăderea generală a pieței, care a fost de 14.811 autoturisme, în condițiile în care vânzările de automobile cu benzină au crescut cu 12,5%. Situația de pe această piață a fost resimțită și de Dacia, cu modelul Spring, care a înregistrat un declin de 46,5%, având un volum de 1.089 unități înmatriculate. Procentele de scăderi ale celor mai populare mașini electrice au fost și ele destul de mari în cele mai multe cazuri. Pentru Dacia, lucrurile au mers prost și cu celelalte modele. Duster a scăzut în noiembrie cu 23,3%, la un nivel de 1.367 autoturisme, iar Sandero, cu un total de 1.670 unități, a pierdut 25,4% din vânzări, raportat la noiembrie 2022. Singurul model care a crescut a fost Jogger, cu 1.281 exemplare înmatriculate, cu 42% peste volumul de anul trecut, acesta fiind și singurul model hibrid din oferta Dacia. În total, marca românească a înmatriculat 5.407 autoturisme, în luna zecea, având un declin de 22,5%.