Parlamentul a înfiinţat Autoritatea de Reformă Feroviară. Printre atributiţiile noii autorităţi se numără achiziţia de trenuri pentru transportul public feroviar din România.

În rest, am rezolvat tot: calea ferată Vâlcelele - Râmnicu Vâlcea e făcută, liniile spre Bucureşti şi Craiova sunt modernizate, nu se mai stă la "stop" pe strada Lânăriei din Piteşti şi nici la cele patru bariere de pe drumul Piteşti-Câmpulung Muscel... Vai şi amar!

Suntem experţi la înfiinţat autorităţi, la creionat strategii şi la făcut planuri, dar când vine vorba să facem ceva concret ne mănâncă... birocraţia. În atribuţiile noii Autorităţi intră şi "stabilirea şi implementarea măsurilor necesare pentru concentrarea reţelei de transport feroviar pe o reţea care poate fi administrată eficient de către operatorul de infrastructură feroviară, astfel cum aceasta va rezulta din strategia de eficientizare care va fi elaborată în acest sens".

Apropo: în comisia de Transporturi din Camera Deputaţilor avem trei parlamentari: deputaţii PSD Mircea Drăghici şi Cătălin Rădulescu şi deputatul USR Ionuţ Moşteanu. Oare nu or fi alte lucruri mai bune de făcut?