Primăria Piteşti oferă alternativa plăţii online a impozitelor şi taxelor locale, precum şi a amenzilor, cu cardul bancar, prin Internet şi POS, fără comision.               

Pentru achitarea obligaţiilor fiscale (impozite şi taxe locale, amenzi) datorate bugetului local, Primăria acceptă plata pe baza instrumentelor de plată electronică, prin intermediul cardurilor de debit şi al cardurilor de credit, utilizând Internetul, precum şi terminalele pentru transferul de fonduri la punctul de încasare, tip POS, instalate atât la sediul Primăriei, cât şi la centrele de încasări situate în cartiere. Modulul de plată electronică al sistemului informatic pentru administrarea impozitelor şi taxelor locale este disponibil încă din luna mai 2003 şi oferă contribuabililor posibilitatea de a afla şi achita cuantumul obligaţiilor fiscale prin intermediul Internetului, după autentificarea corespunzătoare în sistem.

Cererile de înregistrare ca utilizatori formulate de către persoanele fizice se depun la ghişeele de încasări de la sediu sau de la centrele de încasări, iar cele formulate de către persoanele juridice la ghişeele de încasări de la sediu, operaţiunile de înregistrare şi alocare a parolei de acces sunt gratuite şi se realizează imediat după înregistrarea cererii. Începând de vineri, 25 martie 2016, contribuabilii persoane fizice pot obţine online datele de acces în sistem pentru a-şi plăti prin Internet impozitele şi taxele locale, precum şi amenzile. Pentru aceasta, este necesar să se acceseze site-ul www.ghiseul.ro. Pentru  plata impozitelor  şi  taxelor utilizând cardul bancar contribuabilii nu datorează comision.