SC Termo Calor Confort SA a început pe 12 octombrie furnizarea agentului termic pentru încălzirea locuinţelor. Pentru a se constata şi remedia eventualele probleme care pot să apară în sistemul de distribuţie, până luni, 15.10.2018, ora 8, a fost livrat agent termic pentru încălzirea locuinţelor în regim continuu.

Având în vedere creşterea temperaturilor exterioare şi depistarea unor avarii apărute cu ocazia începerii furnizării căldurii la parametri corespunzători, atât din punct de vedere al temperaturii de livrare, cât şi a presiunii hidraulice de lucru, s-a luat decizia ca, începând cu data de 16.10.2018, furnizarea agentului termic pentru încălzirea locuinţelor să se facă în intervalul 18-8. În funcţie de evoluţia temperaturilor exterioare în următoarele zile, temperatura de livrare a agentului termic va creşte sau va scădea. Reprezentanţii asociaţiilor de proprietari sunt sfătuiţi să deschidă vanele din subsolul tehnic.

În acele asociaţii în care sunt depistate probleme care să împiedice furnizarea agentului termic pentru încălzire, responsabilitatea remedierii acestora în regim urgent revine strict conducerii asociaţiilor. Piteştenii care constată apariţia unor probleme tehnice sau observă deficienţe la încălzirea caloriferelor în intervalul de livrare sunt rugaţi să sune la Dispeceratul societăţii şi să contacteze conducerea asociaţiei de proprietari din care fac parte pentru a cere explicaţii privitoare la aspectele constatate.

Echipele de intervenţie funcţionează în regim permanent pentru soluţionarea oricăror probleme apărute în teren. Pentru informaţii suplimentare, piteştenii au la dispoziţie numărul de telefon 0729.980.382 / 0729.980.383.