Utilizatorii de energie electrică din aria de operare a CEZ Distribuţie, judeţele Argeş, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt, Teleorman, Vâlcea, au la îndemâna patru numere de telefon la care pot transmite deranjamentele. CEZ Distribuţie pune la dispoziţie patru numere de telefon apelabile NON STOP pentru a semnala deficienţele în alimentarea cu energie electrică.

Numerele de telefon puse la dispoziţia utilizatorilor reţelelor electrice sunt:
0800 500 000 - număr de telefon gratuit în orice reţea;
0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal în reţeaua naţională.
Informaţiile despre deficienţele din instalaţiile electrice se pot transmite rapid şi uşor, fără ca apelantul să aştepte să intre în legătură cu un operator uman, după aproximativ 20 de secunde de la iniţierea apelului.

6 paşi pentru a transmite simplu şi rapid un deranjament
1. Se apelează unul din numerele menţionate mai sus;
2. Se tastează 1, apoi 3 pentru a fi transferat către primul operator disponibil;
3. Se tastează 1 pentru anunţare deranjamente;
4. După 20 de secunde de aşteptare, în cazul în care toţi operatorii sunt angajaţi în alte convorbiri telefonice, se selectează 1 pentru lipsa tensiune la locul de consum sau 2 pentru lipsa tensiune în toată zona;
5. Se tastează codul locului de consum care se afla pe factura şi începe cu cifrele „005";
6. Se introduce un număr de telefon valid (acesta trebuie să aibă 10 cifre).