Utilizatorii de energie electrica din aria de operare a CEZ Distributie, judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman, Valcea, au la indemana patru numere de telefon la care pot transmite deranjamentele.

 

CEZ Distributie pune la dispozitie patru numere de telefon apelabile NON STOP pentru a semnala deficientele in alimentarea cu energie electrica.

 

Numerele de telefon puse la dispozitia utilizatorilor retelelor electrice sunt:

 

  • 0800 500 000 -  numar de telefon gratuit in orice retea;
  • 0251 408 006, 0251 408 007,  0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal in reteaua nationala.

 

Informatiile despre deficientele din instalatiile electrice se pot transmite rapid si usor, fara ca apelantul sa astepte sa intre in legatura cu un operator uman, dupa aproximativ 20 de secunde de la initierea apelului. 

 

6 pasi pentru a transmite simplu si rapid un deranjament

 

1. Se apeleaza unul din numerele mentionate mai sus;
2. Se tasteaza 1, apoi 3 pentru a fi transferat catre primul operator disponibil;
3. Se tasteaza 1 pentru anuntare deranjamente;
4. Dupa 20 de secunde de asteptare, in cazul in care toti operatorii sunt angajati in alte convorbiri telefonice, se selecteaza 1 pentru lipsa tensiune la locul de consum sau 2 pentru lipsa tensiune in toata zona;
5. Se tasteaza codul locului de consum care se afla pe factura si incepe cu cifrele „005";
6. Se introduce un numar de telefon valid (acesta trebuie sa aiba 10 cifre).

Acest serviciu este pus la dispozitia utlizatorilor retelelor de energie electrica din zona Olteniei de catre operatorul de distributie si nu inlocuieste serviciile si datele de contact puse la dispozitie de catre furnizorii de energie electrica cu care au incheiat un contract de furnizare a energiei.