Uzina Vehicule Dacia de la Mioveni va fi condusă, de la 1 octombrie 2016, de Christophe Dridi. Cu o experienţă de 23 de ani în cadrul Grupului Renault şi la Nissan, Christophe Dridi va fi responsabil de activitatea de producţie a modelelor din gama Dacia, realizată cu contribuţia a 7.200 de salariaţi.

 

El îl înlocuieşte pe Cornel Olendraru, care va prelua postul de director industrial pentru regiunea Eurasia, responsabil de performanţa industrială şi logistică a Grupului Renault în 3ţări, România, Turcia şi Rusia.

 

„Sunt fericit să mă alătur echipelor de la Uzina Vehicule din Mioveni, leagănul vehiculelor Dacia. Cornel șicolegii din uzină au realizat o muncăexcelentă. Alături de colaboratori, voi continua creștereașievoluțiadinamicăce au fostadoptate de uzină, cu scopul de a continua săfabricămvehicule competitive, de o calitateireproșabilă, care răspundexigențelorcliențiloractualișiatragnoiclienți”, a declarat CristopheDridi.

 

„Am avut privilegiul de a lucra şase ani pe platforma Dacia cu oameni pasionaţişi mândri de maşinile făcute în România. Ne-ampropussărăspundemcelor mai exigentepieţedinlume, cuproduse de o calitateireproşabilăşila un preţimbatabil. Într-o bunămăsură,amreuşit, făcânddinplatforma de la Mioveni (atâtdinUzinaMecanicaşiŞasiuri, câtşidinUzinaVehicule), o platformăindustrială de referinţăpentruAlianţa Renault-Nissan. Mai suntmultelucruri de realizat, dar pot spunecă Dacia, astăzi, înseamnăevoluţieşitransformare. Suntonorat de noua poziţiepe care o voiocupa. DacăînRomâniaşiTurcia,  operaţiunilegrupului Renault suntconsolidateşi performante, oportunitateaşiprovocareacea mai mare va fi înRusia, într-o piaţă care şiastăzi este înscădere, dar are un potenţialuriaş. Voirămâneîn contact strânscuuzinele de la Mioveni. Îmipropunsăcontribuiîncontinuare la modernizareaDacieişiîmidorescsăreuşescsă duc la nivel de regiune măcar o parte dinexperienţaextraordinarăacumulatăînRomânia”, a declarat Cornel Olendraru.

 

Christophe Dridi(47ani)este absolvent al Ecole Supérieures des Sciences et Technologies de l’Ingénieur din Nancy, Franţa, şideţine o diplomă MBA INSEAD, în management global. Își începe cariera la Renault, în 1993,  ca inginer, iar din 1996 este manager Fiabilitate şi Statistică. În 2001, se alătură echipelor Alianței Renault – Nissan, în Japonia, unde ocupă funcţia de manager Calitate, la Nissan. Ulterior, se expatriază în Mexic, unde devine Director de Calitate Renault Mexic. Parcursul său profesional continuă în Franța, la Departamentul Montaj și la Inginerie în uzina din Sandouville, după care devine responsabil cu incidentologia vehiculelor Renault și Dacia, la Technocentre. Din 2009, preia responsabilitatea de Director de Producție al uzinei din Casablanca și, ulterior, trece pe aceeaşifuncţie la uzina din Tanger. El devine, de la 1 octombrie, director al Uzinei Vehicule Dacia de la Mioveni.

 

 

Cornel Olendraru(46 ani) a absolvit facultatea de Aeronave din cadrul Universităţii Politehnica din Bucureşti. Are un master şi un doctorat în mecanică, obţinute la Şcoala Politehnica Palaiseau din Franţa. În 1999 îşi începe activitatea ca inginer la Honeywell, unde a lucrat în fabricile din Franţa, Marea Britanie şi Italia, iar între 2001 şi 2003 este responsabil de coordonarea capacităţii de producţieşi de performanţa uzinelor din Europa. Din 2003 revine în România la HoneywellGarret, unde este, pe rând, director de producţie, director logistică şi director al uzinei. În 2010 preia conducerea departamentului de fabricaţie din cadrul Uzinei Mecanica şiŞasiuri Dacia, ulterior ocupând poziția de director. Din 2013, Cornel Olendraru este director al Uzinei Vehicule Dacia, iar, de la începutul lunii octombrie 2016, devine director industrial și logistic al regiunii Eurasia.

 

 

Uzina Vehicule Dacia

Situată pe platforma industrială de la Mioveni, Uzina Vehicule Dacia asigură producţia gamei de vehicule Dacia (Logan, Logan MCV, Sandero, SanderoStepwayşiDuster), dar şi a modelului Renault Symbol. Capacitatea maximă de producţie a uzinei este de 350.000 de unităţi pe an. La mai puţin de un minut, o maşină iese de pe banda de montaj a uzinei.