Ministrul Finantelor Publice Anca Dana DRAGU, în calitate de reprezentant al Unitătii Nationale de Coordonare a Programului de Cooperare Elvetiano-Român, si Excelenta Sa Urs HERRENA, ambasadorul Elvetiei în România, în calitate de reprezentant al Consiliului Federal Elvetian au semnat astăzi, 22 septembrie 2016, Acordul de proiect „Crearea cadrului pentru implementarea unui sistem electronic eficient de management al documentelor în cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscală”.

Proiectul vizează crearea unui cadru procedural si functional în vederea realizării unui sistem eficient de management al documentelor în cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscală si structurile sale subordonate de la nivel central si teritorial.

Prin atingerea acestui obiectiv, proiectul va contribui la optimizarea activitătilor curente ale Agentiei Nationale de Administrare Fiscală prin îmbunătătirea trasabilitătii documentelor si eficientizarea îndeplinirii activitătilor interne si a utilizării timpului de lucru, a resurselor umane si a proceselor logistice.

Proiectul se va derula pe o perioadă de 31 de luni, cu un buget total de 1.626.593 CHF, din care 1.382.604 CHF reprezintă grantul acordat de către Elvetia României, prin intermediul Contributiei Elvetiene pentru Uniunea Europeană extinsă.