Astăzi se împlinesc 50 de ani de la înfiinţarea Uzinelor Dacia. Unii dintre politiceni încearcă să aducă în prim-planul argeşenilor implicarea şi susţinerea lor pentru constructorul de maşini. Chiar şi Andrei Gerea, deputat de Argeş, încearcă să ne convingă cât de mult a făcut şi vrea să facă pentru Dacia. Dacă nu ar fi implicat partea politică în discursul său, poate că ar fi fost mai bine asimilat mesajul. Ne întrebăm oare: Călin Popescu Tăriceanu era pe vremea privatizării uzinei copreşedinte ALDE?

Iată mesajul politic al lui Gerea, deputat transferat la ALDE:

"Astăzi se împlinesc 50 de ani de la înființarea Uzinelor Dacia la Colibași! Un moment de care fiecare dintre cei care au lucrat sau lucrează la această companie ar trebuie să fie mândri.
Uzina DACIA este, grație și colaborării de-a lungul timpului cu Renault, unul din producătorii de automobile respectați și apreciați în Europa și nu numai. Călin Popescu Tăriceanu, copreședintele ALDE, a avut, în perioada în care era premier, un rol important în privatizarea de succes a Daciei și a sprijinit permanent uzina. Tot în mandatul său au început și lucrările la centura Piteștiului, al cărei principal rol este deservirea transportului părților componente și al produselor Dacia.
ALDE a sprijinit permanent proeictul autostrăzii Pitești- Sibiu. Dacă putem da ceva înapoi investitorilor de la Renault, dacă putem face ceva, noi, clasa politică, pentru a sprijini producția de la Dacia și în mod direct angajații de acolo și firmele partenere, atunci acel ceva se numește construirea cât mai grabnică a autostrăzii Pitești- Sibiu pentru ca producătorul de la Mioveni să rămână competitiv pe piața occidentală. Ca parlamentar de Argeș, ca fost ministru - chiar dacă nu al Transporturilor, dar ca membru al Executivului- am susținut permanent și susțin în continuare necesitatea ca realizarea acestei autostrăzi să fie investiția prioritară a infrastructurii românești."