Chiar dacă a trecut la pe perioada verii printr-o perioadă de scădere, Dacia și-a revenit în ultimul trimestru al acestui an pe piața din Franța și avansează rapid către un rezultat foarte bun la finalul acestui an, cu creșteri peste media pieței. Dacia a înmatriculat în luna noiembrie, pe cea mai mare piață a mărcii, 12.182 autoturisme, marcând o creștere de 16,1% comparativ cu luna similară de anul trecut, mai mare cu 2 puncte procentuale decât media pieței. Acest lucru a contribuit la recuperarea poziției pe care marca românească o are pe această piață, cu o cotă de 8%, în special în competiția cu Citroen. Principalii rivali din Franța au vândut 9.957 de autoturisme, având un declin de -4,2% și o cotă de piață de 6,5%. Și marca Renault a performat în noiembrie, cu 33.919 autoturisme înmatriculate și o creștere de 15,1%, astfel că întreg grupul Renault (din care mai face parte și Alpine) și-a majorat cota de piață la 22,2%, apropiindu-se de rivalii de la Stellantis, care vând 14 mărci, la doar 2 puncte procentuale. Cu doar o lună înainte de finalul anului, Dacia are o creștere semnificativă față de anul trecut, de 23,4%, cu un volum total de 142.909 autoturisme, corespunzător unei cote de piață de 9 procente, mult peste cei de la Citroen (118.682 autoturisme, 7,4% cotă de piață).