Direcția pentru Evidența Persoanelor a Municipiului Pitești anunță cetățenii că, în perioada 30.11.2023 – 02.12.2023, programul de lucru cu publicul al funcționarilor din cadrul Serviciului de Stare Civilă va fi asigurat, după cum urmează:
– joi, 30.11.202 şi vineri, 01.12.2023, între orele 09:00 și 12:00, numai pentru înregistrarea actelor de deces;
– sâmbată, 02.12.2023, între orele 09:30 și 12:30, pentru înregistrarea actelor de deces şi oficierea căsătoriilor.
Stiri similare
- Municipiul Pitești simplifică procesul de obținere a acordurilor de circulație pentru transportatorii de mărfuri!
- Zoo Pitești - deschisă vizitatorilor de Anul Nou
- Primăria Pitești: Haideți la patinoar! Să ne bucurăm de patinoarul ecologic pe care, acum, îl avem și în Pitești!
- Program special de sărbători, la Bazinul Olimpic Pitești