Printr-un ritm al vânzărilor susținut, în special în ultimele 3-4 luni, Dacia a reușit să iasă din tendința generală a industriei auto de scădere și a recuperat o bună parte din pierderile înregistrate în anii 2020 – 2021, din cauza pandemiei de coronavirus și apoi din cauza crizei de semiconductori. Constructorul roman de automobile Dacia a vândut la nivel mondial, în luna august, 43.211 autoturisme, apropiindu-se de nivelul vândut în urmă cu trei ani, înainte de declanșarea celor două crize apărute în industria auto. Volumul vândut este cu peste 2.100 de autovehicule mai mare decât cel înregistrat în urmă cu un an, în perioada similară, reprezentând un avans de 5,2%, în luna august. Din totalul vânzărilor, un volum foarte mic, de 250 de vehicule, au fost LCV-uri, Dacia pierzând complet acest segment de piață, pe care îl acoperea anterior cu Dokker. Principala piață a mărcii Dacia, Europa, a adus și cea mai mare parte a vânzărilor, cu 37.000 de autoturisme vândute, cu peste 5.000 mai multe decât în urmă cu un an. Este pentru prima dată în istoria mărcii când Dacia depășește la vânzări Renault, în Europa, pe segmentul de autoturisme (28.900 Renault). Pe piețele internaționale, vânzările Dacia au însumat numai 5.900 de autoturisme și niciun LCV. Volumul este similar cu cel de anul trecut (mai mic cu 140 de unități), pe aceste piețe. După opt luni, vânzările mărcii Dacia au urcat la 373.000 de unități, cu 20.000 de autovehicule mai multe față de primele opt luni din 2021, corespunzător unei creșteri de 5,7%. Dacia a reușit în contextul fluctuațiilor de vânzări ale pieței globale de autovehicule, să-și ajusteze discret cota de piață, de la 0,66%, la 0,74%. În Europa, datele privind vânzările Renault Group arată că Dacia a vândut în 2022, până la finalul lui august, 311.664 de autoturisme, la care se adaugă 2.630 de vehicule comerciale, marea lor majoritate fiind Duster.