Europa a înregistrat în noiembrie o nouă scădere a vânzărilor de autoturisme, din cauza blocajelor generate de pandemia de coronavirus pe mai multe piețe. În același timp, România a înregistrat cea mai bună lună din 2020, cu a treia creștere consecutivă. Piața de autoturisme din Europa este în continuare afectată de coronavirus, marile piețe din Germania, Franța, Italia și Spania având scăderi de la 3 procente, până la 27% în cazul Franței. Volumele acestor piețe au afectat serios constructorii, Dacia numărându-se printre mărcile ale căror vânzări au fost penalizate de măsurile impuse de guverne. În UE, marca românească a pierdut 12%, iar pe întreaga regiune (UE plus EFTA și Marea Britanie) scăderea a fost mai mare, de peste 14 procente. Mai exact, Dacia a reușit să înmatriculeze 34.275 unități în noiembrie, cota sa de piață menținându-se cu 2 puncte sub pragul de 4%. Pe primele 11 luni, Dacia a înmatriculat 341.197 unități, o scădere destul de mare, de peste 30%, care reprezintă peste 150.000 de autoturisme în minus. Pe întreg anul, marca românească a pierdut 3 puncte procentuale din cota de piață, care anul trecut se situa la 4,1%. Totul s-a petrecut din cauza scăderilor mari din Franța și Italia, unde Dacia are o poziție foarte bună, însă la fel de mult vânzările din Italia (-8,3%) și Germania (-3%) au afectat constructorul de la Mioveni.