Pentru prima dată în istoria recentă a mărcii Dacia, modelele Logan şi Sandero sunt proiectate pe aceeaşi platformă tehnică cu actualul Renault Clio, ceea ce aduce o adevărată revoluţie în gama constructorului. Spre exemplu, tot pentru prima dată în cazul noilor modele Dacia, portierele nu vor mai "îmbrăca" partea de sus a maşinii, ci vor fi sub plafon, ceea ce înseamnă o mai bună izolare şi un risc mai mic ca acestea să îngheţe iarna.

Afişând dimensiuni exterioare comparabile cu cele ale vehiculelor din generaţia precedentă, acestea oferă, pe lângă design-ul complet nou, un plus de modernitate, de echipamente şi de polivalenţă, fără a uita spiritul şi atributele de fiabilitate ale înaintaşelor – după cum spun cei de la Dacia.

Legat de preţ, oficialii spun că va fi din nou "imbatabil" – "Clienţii noştri îşi doresc în special experienţa unui produs mai bun, la preţul corect".

În ultimii 15 ani, Dacia a parcurs un drum lung, pornind de la un model unic pentru a ajunge la o gamă completă şi diversificată. Devenit un veritabil best-seller, Sandero este, din anul 2017, cel mai vândut model către clienţii persoane fizice din Europa.