Costul măsurilor de siguranţă sanitare implementate la uzina Automobile Dacia nu va afecta preţul de vânzare al maşinilor, a declarat directorul general al Automobile Dacia, Christophe Dridi, în cadrul unei conferinţe de presă organizate de Confederaţia Patronală Concordia. Acesta a prezentat un set de peste 20 de măsuri complexe de protecţie a răspândirii virusului introduse deja în cadrul fabricii Automobile Dacia. Întrebat dacă aceste măsuri vor influenţa preţul de vânzare a modelelor Dacia, Christophe Dridi a răspuns negativ. De asemenea, directorul general al Automobile Dacia a susţinut că cel mai mare cost pentru companie e reprezentat de întreruperea activităţii. "Distribuim 4 măşti zilnic fiecărui angajat. Există întrebarea privind costurile (măsurilor de protecţie sanitară, n.r.). Sincer vorbind, nu acesta este important. Costul cel mai mare e atunci când fabrica e închisă. Costul cel mai mare e atunci când nu munceşti, iar pentru noi a fost foarte important să putem să reluăm activitatea, în condiţii corecte, desigur. Iar noi zi după zi optimizăm costurile. Spre exemplu, în loc de măştile din China, căutăm un distribuitor local din România. La fel şi cu soluţiile alcoolice, am găsit un furnizor în Piteşti şi suntem foarte bucuroşi. Deci zi după zi ne îmbunătăţim protocolul, astfel încât să nu ne punem în pericol angajaţii", a afirmat Christophe Dridi. Directorul general al Automobile Dacia a mai atras atenţia că piaţa auto nu dă semne de revenire rapidă. "Reluăm producţia, cu toate măsurile adecvate implementate pentru a asigura sănătatea angajaţilor, care este prioritatea noastră. Cu toate acestea, piaţa nu dă semne că şi-ar reveni foarte repede şi vedem cât este de important este să fie luate toate măsurile necesare şi să se facă investiţii care vor reporni creşterea economică. Credem şi că fondurile publice trebuie îndreptate către investiţiile foarte necesare în infrastructură", a menţionat Christophe Dridi.