Condiţiile meteo nefavorabile din ultima perioadă au afectat astăzi în intervalul orar 06:00 – 12:15 reţeaua telefonică aferentă serviciului de transmitere a indexului autocitit. În ciuda aceastei disfuncţionalităţi tehnice, indexul autocitit a putut fi transmis de către toţi clienţii CEZ Vânzare, aflaţi în perioada optimă de transmitere, la INFO Linia CEZ.

În acest moment serviciul de înregistrare a indexului autocitit este disponibil din punct de vedere tehnic şi poate prelua solicitările tuturor clienţilor, aflaţi în perioada optimă de transmitere a indexului.

 

Puteţi transmite în continuare indexul la numărul de telefon 0800 500 500 prin tastarea codului de autocitire şi a indexului afişat de contor, după parcurgerea câtorva paşi simpli:

1. Pregătiţi informaţiile pentru efectuarea apelului:

       citiţi contorul şi notaţi indexul aferent fiecărui registru de energie electrică;

       vă recomandăm să comparaţi citirea anterioară a contorului cu citirea curentă, astfel încât consumul rezultat să nu fie prea mare sau prea mic faţă de consumul mediu lunar;

       vă recomandăm să aveţi la iîndemână codul de autocitire care trebuie tastat pe telefon. (Codul de autocitire este compus din 10 cifre şi începe cu cifrele 005);

       pentru ca indexul transmis să fie înregistrat, este necesar să respectaţi perioada de autocitire.

*Codul de autocitire, numărul de telefon de autocitire şi perioada de autocitire sunt menţionate pe factura dumneavoastră.

2. Apelaţi numărul de telefon 0800-500-500.

3. Introduceţi codul de autocitire:
După apelarea numărului de telefon, veţi fi întâmpinat de un mesaj preînregistrat, iar prima informaţie care vă este solicitată este codul de autocitire.

       Dacă veţi introduce codul de autocitire corect, tastaţi # şi veţi primi mesajul "Vă rugăm apăsaţi 1 dacă codul introdus este corect şi 2 dacă doriţi să îl reintroduceţi."

       Dacă nu reuşiţi să introduceţi codul de autocitire corect, aveţi posibilitatea să-l mai introduceţi încă o dată. După cele două încercări apelul va fi deconectat.

4. Introduceţi indexul autocitit:
După introducerea codului de autocitire, veţi fi îndrumat să introduceţi indexul afişat de contor.

       Dacă veţi introduce indexul corect, tastaţi # şi veţi primi mesajul "Vă rugăm apăsaţi 1 dacă indexul introdus este corect şi 2 dacă doriţi să îl reintroduceţi.";

       Dacă nu reuşiţi să introduceţi indexul corect, aveţi posibilitatea să-l mai introduceţi încă o dată.

       După cele două încercări, dacă nu aţi introdus indexul corect, veţi primi mesajul: „Indexul introdus nu corespunde criteriilor de validare. În maxim 24 ore lucrătoare veţi fi contactat de un reprezentant al serviciului nostru".

 

Reamintim faptul că în situaţia în care nu reuşiţi să introduceţi indexul autocitit prin linia telefonică dedicată acestui serviciu (0800-500-500), aveţi posibilitatea să apelaţi Info Linia CEZ la numărul de telefon 0251929, pentru a primi consultanţă de la un operator Call Center.