Amenajarea de noi parcări a reprezentat şi reprezintă o prioritate pentru Serviciul Public de Exploatare a Patrimoniului şi pentru Primăria Municipiului Piteşti. Parcul auto al oraşului a crescut considerabil în ultimii ani, iar provocarea este cu atât mai mare. Pentru a veni în sprijinul cetăţenilor, administraţia locală a făcut una dintre cele mai importante investiţii, respectiv parcarea supraterană de la blocul E3a, lângă biserica Mavrodolu.

Aceasta are o capacitate de 300 de locuri unde există în permanenţă o rezervă de 70-80 locuri de parcare libere, ceea ce înseamnă că pentru zona respectivă avem asigurate locuri suficiente. Din păcate, sunt mulţi cei care nu iau în considerare această parcare şi insistă să îşi lase maşinile inclusiv pe carosabil în zona băncilor şi a Casei Cărţii aflate în apropiere.

În parcările publice cu plată din Piteşti echipele de intervenţie din cadrul S.P.E.P.M.P se deplasează la eventualele sesizări cu privire la nefucţionarea parcometrelor în interval de 5-10 minute de la sesizare, sesizare care se poate face la numărul afişat pe parcometru: 0348.44.44.66.

În cadrul Serviciului Exploatare - Parcări există un dispecerat non-stop care preia toate sesizările din teren.
Totodată, am venit în sprijinul cetăţenilor cu metode alterantive de plată a tarifului de parcare în Municipiul Piteşti pe care le enumerăm mai jos:
- abonament de parcare - trimestrial, semestrial, anual;
- card de parcare prelplătit;
- plata prin SMS la numarul scurt 7420 - se poate efectua de pe orice tip de telefon mobil, informaţii regăsindu-se pe panourile amplasate în parcările publice cu plată sau prin descărcarea aplicaţiei TPARK din Google Play şi App Store.

Începând cu data de 1 februarie, în Municipiul Piteşti va fi implementată o nouă metodă de plată electonică, respectiv Plata parcării prin card bancar în aplicaţia TPARK.