Dacia a prezentat, marți, în premieră mondială, noul Duster, într-o conferință de presă ce a avut loc la Salonul Auto de la Frankfurt. Actualul model a fost vândut în peste un milion de exemplare, în ultimii șapte ani.

Potrivit reprezentanților companiei, noul Duster își propune să confirme și să consolideze succesul înregistrat de actuala generație a SUV-ului Dacia, comercializată în peste un milion de exemplare în ultimii șapte ani. Modelul reinterpretează codurile estetice ale predecesorului său și vine cu o nouă nuanță de caroserie, Orange Atacama.

Printre elementele care se disting la noul model se numără o nouă semnătură luminoasă care integrează un ansamblu LED repartizat în trei segmente, un parbriz poziționat cu 100 mm mai în față și mai înclinat în comparație cu cel al modelului actual, fapt care sporește senzația de spațiu disponibil la interior, bare de pavilion cu un design modern dispuse în prelungirea liniei parbrizului, jante din aliaj de 17 inch și pasaje ale roților puternic evazate, scutul amplasat în partea inferioară a barei frontale, ornamente de culoare neagră dispuse în partea din spate a aripilor laterale frontale, scutul de protecție spate, de culoare crom satinat, de dimensiuni mai mari față de cel prezent pe actuala generație etc.