Este deja cunoscut cazul anchetei de amploare a DIICOT cu privire la vagoanele de marfă ale CFR ajunse la fier vechi pe preţuri de nimic. Procurorii ar putea însă la fel de bine să îşi îndrepte atenţia şi spre alte zone. În centrele de colectare a fierului vechi ajung în mod regulat capace de canal (bani publici, deci), dar şi instalaţii electrice sau din diverse montaje.

Nu ar fi lipsit de interes nici să se facă o anchetă serioasă cu privire la soarta materialelor folosite la calea ferată Vâlcelele - Râmnicu Vâlcea (pe care guvernanţii de toate culorile politice ne promit insistent că o vor face şi o vor include în circuit, deşi n-a mai rămas aproape nimic iar alunecările de teren sunt la ordinea zilei).

Este inacceptabil să dispară traverse de cale ferată, fier beton şi alte materiale şi nimeni să nu se spună unde au ajuns. Este de neacceptat să se fi investit miliarde în structuri care acum se degradează pe zi ce trece şi afectează şi mediul. Şi nimeni nu plăteşte pentru asta. Din contră, ni se mai şi bagă pe gât gogoaşa căii ferate!