Este deja cunoscut cazul anchetei de amploare a DIICOT cu privire la vagoanele de marfă ale CFR ajunse la fier vechi pe preÅ£uri de nimic. Procurorii ar putea însă la fel de bine să îÅŸi îndrepte atenÅ£ia ÅŸi spre alte zone. În centrele de colectare a fierului vechi ajung în mod regulat capace de canal (bani publici, deci), dar ÅŸi instalaÅ£ii electrice sau din diverse montaje.

Nu ar fi lipsit de interes nici să se facă o anchetă serioasă cu privire la soarta materialelor folosite la calea ferată Vâlcelele - Râmnicu Vâlcea (pe care guvernanÅ£ii de toate culorile politice ne promit insistent că o vor face ÅŸi o vor include în circuit, deÅŸi n-a mai rămas aproape nimic iar alunecările de teren sunt la ordinea zilei).

Este inacceptabil să dispară traverse de cale ferată, fier beton ÅŸi alte materiale ÅŸi nimeni să nu se spună unde au ajuns. Este de neacceptat să se fi investit miliarde în structuri care acum se degradează pe zi ce trece ÅŸi afectează ÅŸi mediul. Åži nimeni nu plăteÅŸte pentru asta. Din contră, ni se mai ÅŸi bagă pe gât gogoaÅŸa căii ferate!